Sabtu, 31 Januari 2009

Benarkan Aku BerMIMPI....

Melafaz tiada kata
Gelap tak nampak ruang yang nyata
Bukan hilang mentari di siang hari
Tapi bulan masih sembunyi lagi

Aku tak minta cinta
Sakit rindu ku rasa selalu
Susuk pedih itu nikmatnya
Tanyalah sama waktu
Hanya waktu yang tahu

Lantasku lari
Dan berlari
Ku titi jari-jari mimpi
Temuimu di antara celah jari

Kuterjun
Aku jatuh di sini
Nampak kau lari
Bayang-bayang kau lari

Mungkin tidak selamanya
Di dunia nyata
Tapi biarkanlah aku berMIMPI...

4 ulasan:

artsoul berkata...

sungguh indah nukilan mu...

Tanpa Nama berkata...

aku bagi D-

Aliff Ihsan Rahman berkata...

thanks!
ade gak org nak kasi markah..
hahaha!

Eva Sardiyanti Sarudin berkata...

~wah, bahasa yg cukup mendalam maknanya... kenapa ni, putus cinta, ye???? huhuhuhu....