Rabu, 31 Ogos 2011

ReFRESH RAYA Blog FiLeMinda

SELAMAT ARI RAYEEE SUME DAN MERDEKA2 LA KITE!!

Ucapan aluan2 utk respek ari2 yg buat aku semangat ReFresh Blog ni...

Nak buat blog baru atau sambung blog ni...aku masih konfius..tapi aku mmg rase nk tulis blog semula..tp risau gak taktau dapat update atau tau...so far bil internet aku masih ok...tp kalo da tak ok mbye tersangkut gak lg macam dlu...

btw,nak cite kat korang aku dalam pre-pro utk satu short film utk Subjek PEMBIKINAN FILEM PENDEK sem ni yg akan di shoot insyaallah awal bulan ogos..aku sedang dalm proses edting skrip, RnD dan casting (yg amat menggusarkan aku sekali). Pencarian kanak2 lelaki umur 12-13 tahun yang akan di berikan nama Iman ini masih lg belum bermula..risau gak budak tu tak dpt carry watak yg aku ciptakan tu..Takpe. wat masa ni aku dan rakan2 produksi memberi ROH buat IMAN..JASAD nya lepas raye ni kiteorg akan same2 cari..

Tajuk : "MIMPI IMAN"

Team Produksi

  1. Aliff Ihsan Rahman : Director
  2. Khairul Rizam : A. Director
  3. Abby : D.O.P
  4. Salma Manaf : Prod Design
  5. Adam Faiz : PM/Editor

Team ni sangat fresh tp potensi diorg aku tak sangkal..Insyaallah team ni boleh jd team yg baik mane tau team paling baik aku penah work (tak mustahil). Sama2 la kite ye...

"MIMPI IMAN" - nak tau ape ceritanya...?Kene la tgguuuuuuuu~

Tiada ulasan: