Jumaat, 12 September 2008

LayakKaH aku..?

aku mula tertanya2..
adakah aku layak dan bersedia untuk mengarah sebuah Feature Film?
dengan pengalaman tak sampai setahun jagung..
ilmu tak sampai sebesar kuman..

dalam masa yang amat singkat.dan skrip yg terlalu berat....
Anuar Arai, susah benar membaca kepala otakmu..
JIMBO!
ke marilah datang kepadaku!

Ahhh..
aku mula meragui kemampuan sendiri...

Tak sanggup pula aku mencurangi kepercayaan kawan2..
Terima Kasih semua..

Tapi aku akan terus berjuang...

Doakan perjuanganku...

10 ulasan:

artsoul berkata...

pasti bole jika ada kenyakinan diri..kuatkan semangat dan gunakan segala ilmu didada

ratnakesuma berkata...

"kami" semua mendoakan anda...


insya-ALLAH

Aliff Ihsan Rahman berkata...

Terima Kasih..

Akan ku kendong doa kalian semua..

(tak cukup ilmu la cik artsoul...huhu!)

Miss LaraLady berkata...

Mereka da bagi kepercayaan kepada ko tuk lakukannya..
so, just do it!
Yeahh..
cayok2x!
i know u can!

Tanpa Nama berkata...

Aliff, kau boleh. trust me.

Tanpa Nama berkata...

saya mahu join kamu..jadi pembacuh air ke? :)

babe, dtg maskara shorties. short baru saya di sana. :)

azri abu hassan berkata...

Aliff, aku percayakan kamu boleh mengarahkan filem panjang.. Aku tahu, sejak karya kamu terpancar di layar, jelas kelihatan yg kamu boleh mengarah filem panjang suatu ketika, ternyata peluang itu ada di depan kamu.. Jika kamu mahu pertolongan aku,aku sedia membantu...dari aspek directing, vision of director, from text to screen or many more.. Ada orang ASWARA menyuruh aku membantu produksi ini..suara itu kedengaran di kampus aku di Uitm, Puncak Perdana Shah Alam.. Aku tolong kamu.. Free for consultant film. Hanya belanja minum nescafe ais je.tq.

yg benar,

azri

www.azriabuhassan.blogspot.com

www.kopitiamkurangmanis.blogspot.com

azri abu hassan berkata...

azribusan@yahoo.com

012-3618562

SDAF pictures berkata...

lu mmg mcm best..! (tumpang blog promo filem aku boleh?)

SDAF pictures berkata...

"cinta hanya fiksyen" adalah teksline yg hebat! aku sgt suka!