Isnin, 8 September 2008

Pengembaraan "PINTU KE PINTU" kini bermuLa!!



Akhirnya...

"Pintu Ke Pintu" akhirnya berjaya mencuri perhatian panel ketika sesi perbentangan idea yang pertama sabtu lepas. Darpada 14 idea yang dibentangkan. 7 terpilih termasuk "Pintu Ke Pintu". Projek ini merupakan projek tahun akhir bg saye untuk mengenggam diploma di ASWARA. Filem Pendek ini akan melalu proses pre-pro pada tahun ini dan pengambaran pada tahun hadapan. Persiapan proposal di lakukan dalam masa terdekat untuk mendapatkan bajet. Kali ni ASWARA tidak memberikan bajet dan kene la cari sponsor! Mampuss!

Terima Kasih Saya ucapkan kepada semua yang menyokong di belakang saya. Mak, Ayah, Famili, Kawan2 Baek ku, Kawan2 Sekelas,dan Kawan2 dan Kenalan2 lain serta tak lupa pada blogger yg bace blog ni..(korang pon salah sorg inspirasi aku..)

Doakan perjalanan produksi ini berjalan dengan baik. Sape yg berminat nak join my production ni..bleh anta resume anda ke akulaesan87@gmail atau akulaesan@yahoo.com
(terutama pelajar2 filem di malaysia. UITM, UNIMAS, UM, dan mane2 lg la..)

Mari bersama kita bentuk "Generasi Baru Sinema Malaysia"

7 ulasan:

Miss LaraLady berkata...

wahhh~
good!
siap kene anta resume.. cis..
aku jadi asst director ko ok?
hahaha~ PA sori!!

artsoul berkata...

best of luck!

amscreamo berkata...

goodluck dude.

Tanpa Nama berkata...

smart poster 2...rse cm nk join tp ilmu lum cukup di dada cam alif...huhuhu

Aliff Ihsan Rahman berkata...

Naem!jgn cmtu..kalo nak join jom la..anta je resume n fon nom..nanti akan di contact k!

Tanpa Nama berkata...

ok..sblum 2..ade pertnyaan tok aliff ble proses shooting akn d jalankan nk tau tarikh yg tol2 nye r...kalo de waktu tok sye...leh rr join..sbb sye bljr jauh kt perlis...film studies gak...kkkkk alif...

Aliff Ihsan Rahman berkata...

ok naem..
Kami jangka Shoot 20-22feb 2009..tp semua nye blum lock lg sebb management side blum konfem pape lg..tp jangkaannya itu la..
tp kalo naem nak join bole la drop no fon..kite akan contact nnti..ok?