Khamis, 28 Ogos 2008

SAHABAT SEJATIKU : MALAM

Malam...
Kau Kawan aku kan..?
Kau TeMan Aku Kan..?
Kau SahaBat Aku Kan..?

Seronoknye Sepimu, MaLam
Indahnye BerSeoranG Bersama Kau
Manisnya KeceWa Ini, MALAM..

MaLam
Banyaknye bintang kau..!
Berjuta..!
Kau taknak bagi aku satu?
Kau dah ade BuLan...
Kau ada BanYak Bintang...
BagiLah aku Satu...
Satu je...
BoLehLah.....

MaLam..
Lame LaGikah kau disini..
Kau jangan pergi ye..
Aku taknak sorang2..
JangaN TinggaLkan aku ye MaLam...

Bahagia bila kau ade bersama aku, MaLam..
Kau JanGaN PerGi ye..

JanGan TiNGGaLkaN aku SenDiri..
MaLam...
MaLam.....!!!
MaLam.......!!!!
MaLam..........?????!!!!

Dah KeLam..
SeLamaT TinGGaL , MaLam..

SeLamaT MaLam, MALAM........

2 ulasan:

ratnakesuma berkata...

Malam...

kadangkala malam membuat hati manusia menjadi tenang. tp x kurang juga malam mjd saksi kepada kecurangan manusia terhadap tuhannya.... terutamanya di tengah2 kota yg liar dan rakus...



hye...
slm kenal...

ziharusan berkata...

malam kadangkala peneman hamba Allah yang sangat sedar asal kejadiannya
malam juga mungkin jadi pemusnah harapan yang lama tersemai di benak dada
malam juga bisa mencambah impian yang bakal mekar menerang hati nurani
konklusi: malam itu pelik