Rabu, 27 Ogos 2008

Jemputlah Ke Blog Baru Saye - Arkib FiLeMinda

Jemputlah beramai-ramai ke blog baru saya yang di buat khas untuk bloggers sume!
arkibfileminda.blogspot.com

Blog ini memaparkan assignment2 saye sepanjang pembelajaran saya di ASWARA. Saya ingin berkongsi ilmu dengan anda apa yang di pelajari di sekolah filem untuk manfaat bersama. (Mungkin aku blogger yg pertama buat cmni..huhu!)

Objektif
1. Menarik minat blogger terhadap dunia seni filem.(pembelajaran di sekolah filem)
2.Memartabatkan pendidikan kesenian (terutama seni filem) sebagai satu wadah ilmu yang dihormati di Malaysia.
3.Memberi kesedaran kepada rakyat malaysia bahawa filem adalah satu medium pembangkin intektual bangsa.
(Dah macam proposal ape da..tinggi sangat kot cita2 aku ni...huhu!)

Sasaran pembaca:
1. Peminat Filem - penonton yg berminda(manusia sume berminda)
2. Penggiat dan Pembikin Filem(Filmmakers) - tak kesah la indie or mainstream
3. Pemikir dan Pembaca Filem - penonton filem yang berintektual tinggi
4. Pengkritik Filem - Pakar teori dan Falsafah(taknak wartawan hiburan yg buta k!)
5. Bloggers yg takde kena mengena pon bole bace gak..tak salah pon..

Cakap banyak pon tak guna. G la tengok sendiri k!and drop ur comment!
*short cut leh click je kat "FaiL Assignment ALiFFiLmakeR" di sebelah --------->

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wah..bagus r..ble r kami same2...time kaseh sbb berkongsi ilmu...ak hargai dan akan berkongsi blog ni ngan membe2 yg len..kk salam

Aliff Ihsan Rahman berkata...

tq naem..
bgtau kwn2 ya...

ilmu bermanfaat kite konsi la bersama kan..

ye2..
moga dpt berkat segalanya dr Yg Esa...