Ahad, 24 Ogos 2008

Terima Kasih "Screen N Talk 3"

Semalam...
Filem pendek pertama arahan saya, "Peristiwa Bunga Telor"(PBT) buat kali kedua kepada umum. Terima Kasih di hulurkan kat Republic Theatre Production yg membuka landasan untuk filmmaker kerdil cam saya untuk menayangkan karya filem pendek2 kami. Bersama filem PBT, Screen N talk 3 turut menampilkan Dokumentari "Suara-Suara Merdeka" dan "Sayang-sayang Buah Kepayang". Saya amat berbesar ati dpt d bariskan bersama dua org pengarah ini. Kerdil rasanya bila berada di depan itu. Apa yang sudah dirancang untuk di perkatakan cm ilang tiba-tiba. Gagap2 tibe dtg. Merapu pon ade rase kdg2. Tapi harap ape penonton yg datang mlm tu dapat manfaat dr ape yg saye ckp.(harap-harap la.huhu!). Kepada yang tak bape paham or rase mamat ni banyak merapu je, Sowie la byk2 ye..hehehe!

Namun...
Kepada pengunjung blog ini yang menonton tayangan filem PBT sila dropkan pandangan, cadangan, soalan, review atau ape saje tentang filem PBT ini. Segala ape benda yg korg dropkan amat saya hargai untuk mempertingkatkan kualiti karya-karya saya selepas ni...
korang memang sempoi!hehe!
Jom kite same2 membangunkan dunia perfileman Malaysia ke satu tahap yang lebih unggul!Ayuh!~

..FiLeMinda...

7 ulasan:

TAPA OTAI berkata...

Aliff, Syabas saya ucapkan kepada awak dan team awak. Bgus production awak, set bagus, talent bagus, camerawork bgus (syabas Saza). Satu production yg 'Feel Good'.

Tanpa Nama berkata...

congrats!! kamu sgt humble..saya suka!! :)

*saya suka filem romantis..kamu romantis ye.. :)

Miss LaraLady berkata...

Yea Aliff,teruskan usaha tu ye!!
Aku slalu sokong di mana jua ko berada..Chayok2x!!

alifstyle berkata...

Alif! AKu juga ada di sana. Filem kau bagus! Aku faham cerita kau tanpa diterangkan kau sendiri ketika sesi talk.

Well... nama kau sama dengan aku. Orang nama Alif memang selalu gempak! Yeargh!

Aliff Ihsan Rahman berkata...

Thanks for da comment kwn2!
Korang ni cm malu2 je nak kutuk n kritik film aku..huhu!

Kalo nak review panjang, n malu nak publish kat sni, korang leh la emel kat aku ye..(kat situ aku sorg je bace..)

Neway,thanks bloogers!

amer zaman berkata...

salam,
saya tonton filemsaudara melalui laralady.
sebelum ini,saya memang peminat usman awang.
cerpen itu telah saya khatam.

tepukan untuk krew penataan artistik,
memang bijak.

pendapat saya,
bukankah persembahan itu berlaku di dalam indoor?
mengapa tak dinyatakan perasaan optimis usman ketika mendapat tahu watak wanita pergi. watak lelaki itu mungkin sedih kerana tak berjayamemikat namun percaya jodoh di tangan tuhan? (up n down ending)

maaf kalau saya kuranng berpendapat.
kirim salam lizard,lakonannya bagus.

HayatHarmy! berkata...

Maaf,maaf menyibuk..
I might not a person who have any relativity on film but still I want to give some support to AliffAswara who never give up to give something different on his works.
Keep it up the good work boy!
N Best of Luck for the coming new film-in-making..
Ape tajuk dia eak?
Longkang KL tak silap..
Good Luck!!!!
-HayatHarmy-