Isnin, 7 Julai 2008

PINTU KE PINTU(DEMI MASA)




PINTU KE PINTU(DEMI MASA) adalah sebuah karya aku yang masih di peringkat skrip. Idea bermula time aku duk sorang mengadap pc pukul 4.30pg dan tibe-tibe nampak pintu yang kat depan aku bergerak. Mampos! tapi aku wat dono je. And dengan Kuasa-Nya, diturunkan aku sebuah idea yang bertitik tolak dari surah Al-Asr(Demi masa). Time tu aku baru sem2 beb. Baru nak kenal ape tu filem. Tapi minatnyer pasal aku terus wat skrip..
Utk draft yang pertama tu, mmg tah pape la. Mengarut!susah nak paham! pastu dari semester ke semester aku balaja punya blaja dapt la skrg ni draft ke 8(lebih kurang la).Insyaallah skrip filem pendek ini akan aku buat untuk projek tahun akhir aku..Doakan kejayaan gua yeh beb!

Cite die pasal ape..?Em,tungguuuuu...

5 ulasan:

Butaseni@Wan Raja berkata...

go! go!

Miss LaraLady berkata...

Teruskan!!
Nk tambah idea aku??
hehe~

Tanpa Nama berkata...

maaf saya terlalu busy.
nnt kita jumpa k

ratnakesuma berkata...

teruja dengan tajuk anda...

moga berjaya....


salam kenal....

Ande Sikutawangsa berkata...

kalau dah siap.

kirim2 kan lah ke kami di T.E.K.A UiTM.